toppkompassen

Alla inlägg den 21 mars 2014

Av toppkompassen - 21 mars 2014 20:18

Idag har jag varit själv i stallet. Bestämde mig för att ha en liten städdag. Dom bästa dagarna är när man bara får vara ifred och ta det i sin egna takt. Min mamma är väldigt stressig av dig och vill att allt ska gå fort och att det ska hända mycket på kort tid. Jag däremot vill ta det lugnt och göra en sak i taget och hinns vila lite emellan. Därför blir det ofta tjafs i stallet eftersom jag är lite seg utav mig.. men idag jag var själv och allt var helt perfekt. Slänger in några bilder på stallet så ni får se. Vi har ett mycket gammalt stall så inget hat. LOVE

Av toppkompassen - 21 mars 2014 16:55

Jag som fortfarande går i grundskolan och inte är tillräckligt gammal för att köra något fordon måste åka buss till från skolan varje dag. Jag (än så länge) ser inget problem med det utan jag tycker det är ganska skönt. På morgonen kan jag bara sitta där och fundera över allting, precis som i duschen. På väg hem är jag oftast skit trött så perfekt tid att vila lite innan stallet. Så ni som klagar på att åka buss som fortfarande gör det gratis, don't. Det blir bara ännu tråkigare. Jag åker ungefär 80 min buss varje dag och på den tiden gör jag läxor eller bara vilar. Jag tycker det är jättebra att göra läxor på bussen för då blir du inte distraherad av alla andra saker du kan göra istället. Så se det positiva istället för att bara klaga. LOVE

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards